رویه ارسال سفارش

کاربر گرامی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ممکن است برخی سفارشات در این ماه تحویل نشوند. در صورت انتخاب روش ارسال با تیپاکس امکان دریافت سریع تر سفارش وجود دارد.

در حال حاضر ابزارت علاوه بر تهران در برخی شهرهای کشور دارای انبار می باشد.

سفارشات شما طبق شرایط زیر تحویل خواهند شد :

  • اگر کالاهای خریداری شده در انبار ابزارت موجود باشد در اینصورت کالا در همان روز یا فردای آن روز ارسال می گردد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار ابزارت به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
  • اگر کالای خریداری شده در انبار تهران موجود نباشد کالا از انبار نزدیک ترین شهرستان (گرگان یا سمنان) ارسال می گردد.
  • اگر مشتری روش ارسال با پیک را انتخاب نماید و کالا در انبار شهر مشتری موجود نباشد ابتدا کالا از یکی از انبارها به انبار مورد نظر ارسال شده و سپس با پیک برای مشتری ارسال می گردد. یا اینکه از طریق پست مستقیما برای مشتری ارسال می شود

چه سفارشاتی از طریق باربری ارسال می شوند؟

کالاهایی که بیشتر از 30 کیلوگرم وزن دارند

سفارشاتی که جزو کالاهای سنگین و بزرگ محسوب میگردد از طریق باربری ارسال می شوند. مانند گیره های رومیزی، چکش تخریب (پیکور) و پمپ باد و …

 

چه سفارشاتی از طریق پیک شهری ارسال می گردند؟

سفارشاتی که در تهران یا گرگان باشند از طریق پیک شهری ارسال میگردند.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش ;

– همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و دست‌کم  1  روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

– روش پست پیشتاز ویژه کالاهای کوچک و متوسط با وزن کمتر از 30 کیلو و طول کمتر از 100 سانتی متر می باشد و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و دست‌کم  1  روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت. زمان رسیدن کالا با پست پیشتاز برای تهران 1 تا 2 روز کاری و برای سایر شهرها 2 تا 4 روز می باشد.

– روش پست سفارشی با شرایط پست پیشتاز یکسان می باشد با این تفاوت که زمان رسیدن کالا با پست سفارشی برای تهران 1 تا 3 روز کاری و برای سایر شهرها 3 تا 5 روز می باشد.

– روش تیپاکس ویژه کالاهای کوچک، متوسط و نیمه سنگین با نهایت وزن 50 کیلوگرم می باشد. در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و دست‌کم  1  روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

زمان رسیدن کالا با تیپاکس برای تهران 1 روز کاری و برای سایر شهرها 2 تا 3 روز می باشد.