تیزر معرفی لوگو و حوزه فعالیت ابزارت

ابزارت

برندینگ و هویت بصری همیشه برای مدیران و کسب و کارهای موفق جزو الویت ها و  دارای درجه بالای اهمیت بوده است. فروشگاه اینترنتی ابزارت نیز با توجه به این مهم اقدام به ساخت تیزر جهت معرفی لوگو و حوزه فعالیت خود گرفته است.

ابزارت یک ابزار فروشی آنلاین است.

اهداف ما همچون آینده روشن است. و با قدرت برای رسیدن به اهداف مان و بهبود فروش ابزارآلات بصورت اینترنتی قدم برمیداریم.

فروشگاه اینترنتی ابزارت با شعار ابزارت اینجاست! و با هدف عرضه و پخش ابزارآلات تخصصی صنعتی و عمومی بصورت عمده و خرده فروشی پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشته است.

فروشگاه اینترنتی ابزارت برای مشتریان خود در شهرهای منتخب امکان ارسال اکسپرس و همچنین پرداخت هنگام دریافت را فعال نموده است. همچنین ارسال سفارشات بالای 150 هزار تومان به سراسر کشور رایگان بوده و تمام سفارشات طبق شرایط و ضوابط سایت تا 30 روز گارانتی بازگشت وجه را دارند. لطفا جهت اطلاع از قوانین و مقررات روی کلمه مورد نظر کلیک کرده و جهت اطلاع از شهرهای منتخب و رویه ارسال سفارش و یا نحوه ثبت سفارش نیز روی لینک های قرار داده شده کلیک نمایید.

همچنین در صورتی که سوال یا ابهامی درباره خدمات سایت برای شما وجود دارد. پیشنهاد میکنیم صفحه سوالات متداول را مطالعه بفرمایید. و در صورتی که همچنان به سوال یا ابهام تان پاسخ داده نشد می توانید با پشتیبانی ابزارت به شماره 02177053801 تماس بگیرید.

در ابزارت ابزارفروشت کنارته:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.